En el parque del castillo de Bad Homburg ...

6 comments:

Lara said...

trash and nobility :)? great capture!
@ your comment: the site stealing not only my posts but from many other bloggers, is http://smarticle.co.uk . take care because some of my readers said their antivirus warned about potential malware. the whole story was somehow hilarious, because when I figured out that I was being copied, I started posting such things: http://uproad.blogspot.com/2009/03/theft.html and the post appeared as it was on this guy's page :)). after two days he removed all my posts, but for sure continued in copying from other unsuspecting guys... how stupid! I never understood why he was/is doing such a thing. oh, and I discovered I was being copied just playing one day when I found this link http://www.copyscape.com/ on somebody's page :)).

Isabel said...

... aunque tus fotos en color también tienen un estilo muy personal que me encanta.
Saludos, maestro

Eva said...

Me recuerda a los jardines de Luxemburgo en París. Genial.

anitta said...

en los jardines de palacio .... un lugar ideal para ver estos contrastes

muy chula la foto

YO said...

bonito castilloy muy buena foto..me gustaria ir a verlo en persona..saludos.

Vivian said...

Hola Ratzzzz!
Me encanta esta imagen, tiene colores hermosos y el lugar parece interesante; lo que más me llama la atención es la figura de la carretilla, raro contraste.
Estas semanas ando desaparecida, no tengo tiempo porque mi trabajo se ha duplicado ya que es la siembra de trigo en argentina y el laboratorio me demanda tiempo.
Para el viernes todo volverá a la normalidad, creo.
Besos