F*ck ...


Como siempre .../ As always ...

10 comments:

Herr MiM said...

Makes me dreaming from home.

T. Becque said...

Lol! At least you got a good picture out of it!

Lara Neusiedler said...

bad, bad train :)). I can hear it laughing :))

turista71 said...

I'm walking, yes indeed I'm talking
For you and me and I'm hoping
That you'll come back to me...

Campanula said...

a mi me gusta, insisto como muchas de tus fotos, me recuerda libros.
un abrazo

Anuska said...

Siempre habrá otro....

Anuska said...

Siempre habrá otro....

Anuska said...

Siempre habrá otro....

Ratzfatz said...

y otro, y otro, y otro ... hahaha
Si, tienes ... como siempre tienes razón.
Pero ... normalmente ...estoy en punto :)

MIMOSA said...

yo sigo esperando el mío, ¿a dónde me llevará? mientras seguiré caminando....
Un beso.